Cookie Consent

Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk onze​​ Privacy Policy voor meer informatie.

Livup

Propositie en strategie

Webdesign en development

Business Development

Conceptonwikkeling

No items found.

LivUp, hét platform om je woonsituatie te blijven verbeteren – in je huidige óf in een nieuwe woning.

Waarom Livup

De Woningmarkt is een beetje gek. Door woningtekort is hij op dit moment krap en oververhit, maar dat is niet waarom de markt gek is. De markt is gek omdat hij onoverzichtelijk is: je kunt alleen maar kijken naar huizen die te koop staan en informatie is verspreid en soms moeilijk vindbaar.

Terwijl er voldoende openbare data is om de totale woningvoorraad (8 miljoen woningen) in Nederland inzichtelijk te maken.

Dit is een enorme opportunity, cruciaal voor de woningmobiliteit en de enige manier om kansen en bedreigingen tastbaar te maken.

Welk verschil heeft Briegel gemaakt?

Met LivUp heeft Briegel een uniek concept ontwikkeld en een netwerk van mensen en organisaties bij elkaar gebracht die de handen ineenslaan. Dankzij deze ‘shared ownership’ van kennis, kunde, funding en leiding hebben we in korte tijd enorme progressie gemaakt.

We hebben de totale woningmarkt inzichtelijk gemaakt met een geraffineerde index die alle woningen in Nederland objectief rangschikt op basis van data: de Nationale Woningindex. Met kunstmatige intelligentie, datascience en slimme interfaces bouwen we hiermee aan een social network op basis van je woning en leefomgeving. Een network dat kansen oplevert voor iedereen.

Waar hangt het succes vanaf?

Het succes hangt af van de mate waarin we erin slagen om de publieke doelgroep te interesseren in de Nationale Woningindex van LivUp. Het is een product in een nieuwe categorie, voor een nieuwe markt. Dat betekent dat er goede marketing nodig is om de consument te laten begrijpen wat het is en waar het nuttig voor is. Het gebruik wordt gratis, het businessmodel zit op premium gebruik, daarom is het halen van volume de grootste succesfactor.

Wat heeft LivUP nog nodig?

Alles is er al en alles is nog nodig. We hebben team en ownership, funding commitment, early adaptors en we hebben de markt mee. Dus het is er allemaal, maar het blijft ook nodig. We hebben nog goede mensen in ons team nodig, we zijn blijvend op zoek naar funding en er is heel veel plaats voor early adaptors. In dit stadium zijn dat vooral partijen die actief zijn in de vastgoedsector, zoals makelaars, beleggers, banken, woningcorporaties, taxateurs en projectontwikkelaars.

Reach out

We geloven in co-creatie. Jij hebt kennis van jouw product, wij van strategie, creatie, brands en business. En we zijn beiden ondernemers. Dat schept een band. Neem de proef op de som. Laten we ideeën uitwisselen.