Cookie Consent

Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk onze​​ Privacy Policy voor meer informatie.

Nieuwe MD Loraine Nijhuis!

Briegel slaat een nieuwe weg in! Loraine Nijhuis is sinds 1 maart onze nieuwe Managing Director. Ze neemt deze rol over van Peter Hoekstra en Hans d'Hollosy en gaat zich focussen op de groei van de organisatie.

Peter: ‘Loraine komt als strateeg en manager met een sterke digital & data achtergrond Briegel leiden als Managing Director. Daarnaast is ze gewoon tof, slim, energiek en professioneel. Erg fijn dat ze bij ons is gekomen.’
Hans voegt hier aan toe: ‘Door de komst van Loraine kunnen Peter en ik weer meer in onze kracht komen en kan Briegel verder professionaliseren. Dat is heel wat waard.’

Briegel bestaat verder uit een hecht team van creatieve en strategische vakmensen. We bemoeien ons graag met je merk, je positionering en je campagne.

Het hele team leren kennen? Neem dan contact op!

Interview met onze nieuwe Managing Director

Om Loraine beter te leren kennen hielden we ook een kort interview.

Wat doe je het liefst op je werk?

Mooie dingen maken, dat klinkt cliché, maar dat is wel precies waar het om draait. Met een enthousiast team de klant verder helpen, zorgen dat zij het meest uit hun merk, product of dienst kunnen halen. Ik word echt heel blij van de strategische kant. Dus hoe komen we bij het strategische doel en welke stappen zitten daartussen? Dat laatste gaan we natuurlijk ook intern inzetten; hoe maken we Briegel nog beter?

Welke eigenschap waardeer je het meest in vrienden?

Eerlijkheid. Ik kan het echt enorm waarderen wanneer vrienden gewoon zeggen waar het op staat. Dat geldt overigens ook voor collega's en klanten. Ik hou er zelf van om open en eerlijk te communiceren, doe dat vooral ook richting mij!

''Het ergste dat je kan gebeuren is dat het mis gaat, dan ben je in elk geval een ervaring rijker en een illusie armer.''

Wat is je meest eigenaardige gewoonte?

Haha, ik weet niet of ik per se hele eigenaardige gewoonten heb. Ik ben wel gek op mayonaise! Zelfs in de stamppot, gewoon een heel klein beetje erdoor, wordt ‘ie lekker romig van. Verder houd ik enorm van voetbal en kan ik daar de meest nutteloze feitjes over oplepelen.

Wat is je favoriete reis?

Lapland! Onwijs koud, maar zo ontzettend mooi. Ik houd heel erg van rust, natuur en ruimte. Gewoon lekker met een goed boek genieten, of een spelletje met de jongens en mijn man.

Wat was je meest trotse moment?

Dat zijn er meer dan één. Onmogelijke projecten succesvol afronden, mijn jongens zien opgroeien tot eigenwijze maar lieve mannetjes, het bedrijf van mijn man dat we samen hebben laten groeien, het kopen van mijn eerste huis, afstuderen en nu dan een mooie volgende stap in mijn werkzame leven. Genoeg om trots op te zijn!

Heb je een werkmotto?

Ik weet niet of het echt een motto is. Ik zeg altijd: "Het ergste dat je kan gebeuren is dat het mis gaat, dan ben je in elk geval een ervaring rijker en een illusie armer". En daar geloof ik ook echt in. Dus maak vooral fouten en leer!

Meer lezen?

Lees meer over onze inzichten, interresante verhalen of alle dingen die wij relevant vinden.